Naprawa sprężarek powietrza do układów hamulcowych
Zobacz profesjonalną regenerację turbosprężarek samochodowych
„MOTO-PRESS” świadczy profesjonalne usługi naprawy sprężarek powietrza do układów hamulcowych. Naszą specjalnością jest:
• regeneracja sprężarek Knorr,
• regeneracja sprężarek Mercedes,
• regeneracja sprężarek Wabco,
• regeneracja sprężarek pozostałych wiodących marek.
Od początku działalności sukcesywnie inwestujemy w technologię, dzięki której możemy świadczyć kompleksowe usługi napraw i regeneracji sprężarek na najwyższym poziomie. Stosujemy sprawdzone techniki wykorzystując ponad dwudziestoletnie doświadczenie i bogatą wiedzę techniczną naszych pracowników. Używamy wyłącznie wysokiej jakości części zamiennych oraz sięgamy po sprawdzone zestawy naprawcze do sprężarek samochodowych, a narzędzia pomiarowe wykorzystywane w procesach napraw są systematycznie serwisowane i uwierzytelniane.
Jakość napraw potwierdzona jest 12-miesięczną gwarancją. Jednak klienci potwierdzają, że regeneracja sprężarek w „MOTO-PRESS” pozwala na kolejne setki tysięcy kilometrów bezproblemowej eksploatacji.
Etapy naprawy sprężarki w Moto-Press
Sprężarka dostarczona do naprawy.
Profesjonalnie wykonana regeneracja zapewnia sprężarkom samochodowym przywrócenie parametrów nowego podzespołu.Nad odbudową sprężarek od 25 lat pracuje doświadczona kadra firmy posiadająca solidne zaplecze techniczne. Potwierdzeniem przyjęcia podzespołu do naprawy jest wystawione "Zlecenie naprawy" zawierające uzgodnienia z Klientem: termin wykonania usługi, zakres naprawy, cenę usługi, itp.
Udzielamy 12 miesięcznej gwarancji.
Demontaż i weryfikacja podzespołu.
Weryfikacja części, to przede wszystkim określenie zakresu ich naprawy i możliwości ponownego użycia.
Pozwala ustalić przyczynę awarii sprężarki na podstawie uszkodzeń poszczególnych części, dlatego jest ważnym etapem procesu naprawy.
Przekazywane Klientom wskazówki mają pomóc w usunięciu nieprawidłowości w pojeździe, np. usterki w pneumatycznym układzie hamulcowym, czy układzie smarowania silnika.
Mycie i czyszczenie elementów.
Wszystkie części wstępnie zakwalifikowane do naprawy są myte i dokładnie oczyszczone. Na tym etapie są ponownie weryfikowane. Nieprzydatne wymieniane są na nowe, a wymagające naprawy kierowane są do obróbki mechanicznej.
Obróbka mechaniczna.
Park maszynowy, którym dysponujemy pozwala wykonać precyzyjną obróbkę wytaczania, toczenia, frezowania, szlifowania oraz honowania.
Narzędzia pomiarowe, których używamy są uwierzytelnione i systematycznie serwisowane.
Honowanie cylindrów wykonujemy według amerykańskiej technologii firmy SUNNEN.
Montaż sprężarki.
Po skompletowaniu wszystkich części sprężarki mechanik przystępuje do montażu. Wykonywane są niezbędne pomiary w celu właściwego skojarzenia współpracujących elementów. Przestrzegane są zalecenia producentów w zakresie etapów i momentów dokręceń poszczególnych połączeń.
Próba odbiorcza.
Praca sprężarki na stanowisku diagnostycznym symulująca pracę na pojeździe umożliwia sprawdzenie:
- układu chłodzenia
- przepływu oleju przez łożyska
- szczelności podzespołu
- szczelności zaworów w głowicy
- głośności pracy
- wydatku tłoczonego powietrza
Po etapie docierania wykonywana jest tzw. próba olejowa.
Sprężarka po naprawie. Gwarancja.
Pomyślnie zakończona próba odbiorcza kończy proces naprawy. Sprężarka otrzymuje oznaczenie identyfikacyjne. Wystawiona zostaje karta gwarancyjna.
Na regenerację sprężarek udzielamy 12 miesięcznej gwarancji.
Montaż sprężarki do pojazdu.
Sprężarka po naprawie może zostać zamontowana w naszym warsztacie do pojazdu. Usuwamy usterki powodujące awarie sprężarek.
Układ pneumatyczny zostaje oczyszczony i zdiagnozowany w zakresie szczelności oraz prawidłowej pracy.
Pewna i bezpieczna przesyłka.
Sprężarka wysyłana do odbiorcy zostaje na czas transportu profesjonalnie zabezpieczona przed uszkodzeniami oraz ubezpieczona.
Zalecenia.
Należy pamiętać, że długotrwała i bezawaryjna praca sprężarki będzie zapewniona jeśli usunięte zostaną inne usterki, tj.nieszczelności i zanieczyszczenia układu pneumatycznego, wady i niedrożności przewodów, awarie zaworów pneumatycznych i inne nieprawidłowości w pojeździe. Wykonanie tych czynności zdecydowanie ogranicza reklamacje.
Naszym Klientom pomagamy w usuwaniu usterek.
Szlifowanie cylindrów technologią SUNNEN-USA
Szlifowanie cylindrów technologią firmy Sunnen wykonujemy na automatycznej honownicy CV-616 wyposażonej w specjalne głowice, pracujące w strumieniu specjalnego - bardzo dokładnie filtrowanego oleju do honowania.
Stosowane z odpowiednim dociskiem osełki ceramiczne usuwają właściwy naddatek (0,07÷0,1mm na średnicy) z obrabianego cylindra, przez co jego gładź uzyskuje strukturę materiału rodzimego, wolną od mikropęknięć i zniekształceń struktury powstających zawsze podczas operacji wytaczania cylindrów na kolejny nadwymiar naprawczy. Także zawarty w żeliwie grafit pozostaje w stanie nieuszkodzonym. Gładź cylindra po obróbce honowania posiada równomierną strukturę linii krzyżowych przecinających się pod kątem, która zapewnia właściwe smarowanie podczas pracy sprężarki i w postaci filmu olejowego jest jednocześnie rezerwuarem oleju zapewniającego odpowiednie smarowanie podczas uruchamiania zimnej sprężarki.
Uzyskanie odpowiedniej chropowatości gładzi pozwala na lepsze dopasowanie się pierścieni tłokowych do cylindra, a zabieg szczotkowania jaki wykonujemy po obróbce honowania polepsza jakość powierzchni cylindra wyoblając ostre krawędzie i wymiatając mikrowióry oraz luźne cząstki pozostające w dolinach siatki linii krzyżowych na jego gładzi.
Honowanie technologią SUNNEN gwarantuje bardzo małe wartości tolerancji średnicy oraz odchyłki błędu kształtu otworu, zapewnia również powierzchniom obrabianych cylindrów wysoką jakość, zbliżoną do fabrycznej.