Moto-Press – naprawa podzespołów samochodowych
Firma „MOTO-PRESS”® została założona w sierpniu 1990 roku. Od początku swojej działalności, zajmujemy się naprawami podzespołów samochodowych. Nieustannie zdobywamy doświadczenie, budujemy zaufanie do naszych wyrobów oraz inwestujemy w nowoczesne wyposażenie firmy, aby sprostać rosnącym wymaganiom rynku. Jakość naszych usług i wyrobów doceniło wielu Klientów w kraju i za granicą między innymi: przedsiębiorstwa i zakłady komunikacji samochodowej, firmy transportowe, serwisy i warsztaty samochodowe, hurtownie oraz sklepy motoryzacyjne.
Głównymi obszarami działalności firmy są:
- naprawa samochodowych sprężarek powietrza stosowanych w samochodach ciężarowych, autobusach, maszynach budowlanych, rolniczych, kopalnianych produkowanych przez firmy Knorr-Bremse, WABCO, Magneti Marelli, Holset, Mercedes, Bosch, Clayton, F.O.S. Polmo Łódź, CO.VE.IN,
- naprawa samochodowych turbosprężarek firm Holset, Borg Warner, Garrett, Mitsubishi, KKK, Toyota, Schwitzer, CZ Strakonice, WSK PZL Rzeszów (na naprawę sprężarek i turbosprężarek udzielamy 12-miesięcznej gwarancji),
- naprawa sprężarek do powietrznych układów hamulcowych,
- produkcja własnych wyrobów (zestawy naprawcze sprężarek oraz uszczelki do turbosprężarek),
- sprzedaż nowych sprężarek oraz części zamiennych do ich napraw,
- usługi obróbki wibrościernej (trowalizacja).
Nowością w naszej firmie jest usługa oferująca profesjonalne czyszczenie filtrów cząstek stałych DPF/FAP oraz katalizatorów DOC i SCR. Do pracy używamy najwyższej jakości szwajcarskiego urządzenia FFSolution FH2 gwarantującego najskuteczniejszą metodę wypłukiwania węgla, popiołu i sadzy nagromadzonych w filtrze, przy użyciu wody pod ciśnieniem.
Misja „MOTO-PRESS”
Jesteśmy świadomi, że prawdziwą jakość naszych wyrobów i usług osiągniemy, jeżeli będzie wracał do nas Klient, a nie wyrób.
W związku z tym Zarząd oraz cała załoga „MOTO-PRESS” zobowiązują się do realizacji polityki jakości, której kluczowym elementem jest wykonywanie zadań na bardzo wysokim poziomie technicznym.
Cele jakościowe „MOTO-PRESS”
- Ciągłe systematyczne podnoszenie jakości i konkurencyjności naszych produktów, sposobów ich wytwarzania, a także świadczenie usług na najwyższym poziomie.
- Bycie postrzeganym na rynku jako partner solidny, wiarygodny, umiejący należycie wywiązywać się z przyjętych zobowiązań poprzez umacnianie zaufania Klientów do naszych wyrobów.
- Kompetentne i efektywne partnerstwo z naszymi Klientami, dobrze służące ich własnym interesom.
- Sprawna, fachowa i miła obsługa.
- Dostępność naszych produktów.
- Terminowe wykonywanie usług.
Osiągnięcie celu wspieramy przez:
- Budowanie jak najlepszych relacji między pracownikami oraz atmosfery sprzyjającej inicjatywie, stałe podnoszenie kompetencji, uczestnictwo w szkoleniach, zapewnienie pracownikom odpowiedniego środowiska pracy oraz satysfakcjonujących dochodów.
- Umacnianie pozycji firmy na rynku przez zwiększenie wydajności pracy, dochodów oraz nakładów na infrastrukturę firmy.
- Poszukiwanie nowych Klientów, wnikliwa obserwacja potrzeb oraz wspólne określanie najlepszych metod ich realizacji.
- Ustanowienie i nadzór nad procesami skutecznego systemu jakości.
Odpowiedzialność za realizację celów „MOTO-PRESS”
- Odpowiedzialność za informowanie i motywowanie do działań na rzecz jakości ponoszą: Zarząd firmy, specjalista do spraw technicznych oraz specjalista do spraw handlowych.
- Odpowiedzialność za utrzymanie systemu zarządzania jakością ponosi pełnomocnik do spraw zarządzania jakością.
- Każdy pracownik zobowiązuje się do ciągłego podnoszenia jakości na swoim stanowisku pracy oraz rzetelnego wykonywania swoich obowiązków.
Krzysztof Hońdo
Prezes Zarządu